Z oferty pozycjonowania stron internetowych korzystają praktycznie wszystkie firmy. Jeśli firma ma być wysoko w wyszukiwarce internetowej to nie pozostaje jej nic innego jak zgłosić się do osoby, która jej w tym pomoże. Jest to legalne, dlatego nie ma się, czego obawiać. Pozycjonowanie stron to złożony proces, który trwa miesiącami. Dopiero wtedy są większe szanse na to, że nasza strona będzie nieco wyżej w wyszukiwarce Google.

Wielu klientów kilka dni po tym jak zaczyna się pozycjonować ich stronę pyta czy już są jakieś efekty. Nie ma efektów i nie będzie, bo to nie może być wykonane tak szybko. Nie chcemy zaszkodzić swojej stronie tylko chcemy jej pomóc. Pozycjonowanie oznacza tworzenie opisów do katalogów. Katalogowy tekst ma zazwyczaj sześćset znaków. To nie tak dużo, dosłownie kilka linijek, w tym tekście będą ujęte informacje albo o nasze firmie albo o tym, co sprzedajemy. Nie musi nazwa firmy się pojawiać, ale może.

Na pewno nie może tam być podanych pełnych adresów stron www, bo takie coś nie przejdzie. Takich opisów trzeba będzie wykonać nawet kilka tysięcy i co ważne nie mogą one być kopiowane. Nie będą się pewnie za mocno między sobą różnić, ale nie mogą być dokładnie takie same. Kopiowanie i wklejanie nie wchodzi tutaj w grę, bo taki opis jest bezwartościowy. Trzeba się na tym znać, dlatego jeśli nigdy tekstów nie pisaliśmy to lepiej zlecić to komuś, kto się tym zajmuje, na co dzień. Ułatwimy sobie wtedy znacząco zadanie.

Co jeszcze trzeba robić?

Tworzy się też teksty na zaplecza. Są to teksty tematyczne, w których można opisywać podobnie jak w katalogach firmę i jej usługi. Różnica polega na tym, że takie teksty mogą być kilkukrotnie większe. Można też stawiać na teksty o wysokiej jakości bo takie są o wiele bardziej wartościowe. Nie zawierają błędów i są czytane przez internautów. Większość tekstów na zaplecza czy tych do katalogów nie jest czytana przez nikogo, bo nic wartościowego tam nie znajdziemy.

Cały proces pozycjonowania zajmuje bardzo dużo czasu, bo trzeba tę treść stworzyć. Teksty dodaje się ręcznie i to w małej ilości. Wszystko ustala firma, do której się zgłosimy, bo oni bardzo dobrze się na tym znają. My nie musimy nic wiedzieć, ale za to możemy sprawdzać czy są jakieś zmiany w wyszukiwarce internetowej.
Raz na tydzień czy raz na miesiąc firma pozycjonująca wysyła nam specjalne raporty. Jeśli wszystko jest w porządku i widać, że strona wiele na ich pracy zyskała to oznacza, że wybraliśmy kogoś profesjonalnego i możemy u nich pozostać aż do zakończenia zadania.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here