Wolno ładująca się strona oznacza, że klienci będą odchodzić, zanim będziesz miał szansę im sprzedać. Duże obrazy i filmy mogą spowolnić działanie strony, szczególnie na urządzeniach mobilnych. Ale inne rzeczy również mogą przyczynić się do długiego czasu ładowania i powolnego działania strony firmowej. Możesz użyć GTmetrix lub Pingdom Tools, aby przetestować szybkość swojej strony. Jeśli nie jesteś technicznie skłonny, dowiedzieć się dokładnie, jak przyspieszyć witrynę może oznaczać wynajęcie profesjonalisty.
Zaimplementuj na swojej stronie dane strukturalne
Dane strukturalne lub znaczniki schematu to kod odczytywany maszynowo, który umieszczasz na stronie internetowej, aby pomóc wyszukiwarkom zebrać więcej informacji o Twojej firmie. Na przykład, jeśli organizujesz wydarzenia, możesz umieścić na swojej stronie dane strukturalne, aby wyszukiwarki mogły wyświetlić harmonogram nadchodzących wydarzeń. Umieszczenie danych strukturalnych w witrynie pomoże wyszukiwarkom zrozumieć, w jakiej branży działa Twoja firma, jakie są godziny otwarcia, jakie produkty sprzedajesz itp.
Istnieją setki różnych typów danych, które można umieścić w ten sposób na swojej stronie, w tym:
- Wydarzenia
- FAQ
- Godziny pracy
- Protipy
- Oferty pracy
- Recenzja
Włączając dane strukturalne na swojej stronie, pomagasz wyszukiwarkom wyświetlać prawidłowe informacje o Twojej firmie.
Zdobądź lokalne linki do swojej witryny
Lokalne linki są silnym sygnałem rankingowym, który pomaga Twojej witrynie pojawić się wyżej w wynikach wyszukiwania. Linki z innych stron lokalnych firm, lokalnych organizacji non-profit, a nawet strony internetowej miasta może zapewnić witrynę legitymacji. Szukaj synergii z innymi lokalnymi firmami, które mają taką samą klientelę jak ty.
Umieść miasto w tytule strony
Przeczytanie https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ pomoże Ci również zagłębić się w CMS (system zarządzania treścią) swojej strony internetowej i zaktualizować tytuł witryny, aby zawierać miasto i stan jesteś w. Ta prosta wskazówka pomoże Ci w rankingu na stronach wyników wyszukiwarek. Zanim jeszcze klienci klikną na Twój link, będą wiedzieli, że mają do czynienia z lokalną firmą.
Napisz bloga
Blog na stronie firmowej nie jest po to, aby wylać swoje myśli i uczucia. Chodzi o to, aby udowodnić, że jest się lokalnym autorytetem w swojej dziedzinie. Blog, który dostarcza prawdziwej wartości Twoim klientom, przyciąga ich do Twojej firmy. Możesz stworzyć wspaniałe lokalne zasoby, które zapewnią więcej lokalnych linków, aby pomóc Twojej strategii SEO – przypomina https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ .
Usługa optymalizacji Google My Business
Google jest najpopularniejszym silnikiem wyszukiwania lokalnego i jeśli nie pojawiasz się w jego wynikach, to tracisz cennych klientów. Lokalne SEO to świetny sposób, aby pomóc Twojej firmie się rozwijać. Mamy sprawdzone strategie, które zapewnią, że zostaniesz znaleziony w lokalnych wynikach wyszukiwania przez kupujących.
- Rozwijaj swoją bazę klientów szybciej, stając się bardziej widocznym online
- Zwiększ konwersję i zwiększ ROI dzięki wyższej jakości leadom
- Wykorzystaj naszą ekspertyzę, aby poprawić ranking GMB dla lepszej widoczności
- Uzyskaj lepszy wgląd w skuteczność Twojej strategii marketingowej
- Większy ruch na Twojej stronie internetowej i w sklepie fizycznym
Zoptymalizowany profil biznesowy Google
Zoptymalizowany profil biznesowy Google zaprojektowany w celu uzyskania rankingu dla słów kluczowych, które mają znaczenie. Lokalni klienci szukający Twoich usług znajdą Cię na swoich ekranach i będą mogli błyskawicznie skontaktować się z Twoją firmą.
Profil zoptymalizowany pod kątem słów kluczowych
Słowa kluczowe to terminy, których Twoi klienci szukają, aby znaleźć Twoje produkty i usługi. Identyfikujemy obszerną listę tych terminów i upewnić się, że zoptymalizowany profil Google Business jest zaprojektowany, aby pokazać się na tych wyszukiwań.