Każda firma, która pragnie być odpowiednio zapamiętana, musi zadbać o to, by w odpowiedni sposób reprezentować się w najmniejszym szczególe. Jednym z takich szczegółów są wizytówki, które wręczamy klientom i kontrahentom. Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu swojej wizytówki i jak zaimponować swojemu środowisku biznesowemu?
Kształt wizytówki i jego oprawa graficzna
Kształt wizytówki to wydawałoby się sprawa przesądzona. Z reguły wizytówki, które otrzymujemy to prostokątne kartoniki, które z łatwością mieszczą się w kieszeni lub portfelu. Pamiętajmy jednak, że może zdarzyć się sytuacja, w której to na podstawie wizytówki ktoś może ocenić, czy jesteśmy oryginalni i kreatywni. Nawet tak mało istotna rzecz może przesądzić o nowym kontrakcie. Dlatego też warto zastanowić się nad odpowiednim zaprojektowaniem swojej wizytówki w taki sposób, by móc wyróżnić się z tłumu. Wyróżnienie się na tle dziesiątek innych wizytówek możemy uzyskać poprzez wykorzystanie innego, niekoniecznie oczywistego kształtu. Inną kwestią jest materiał, z jakiego wizytówka jest stworzona. Tu również warto zainwestować więcej pieniędzy i stworzyć trwały nośnik informacji o naszej firmie.
Jakie informacje warto umieścić na wizytówce?
Wizytówka powinna zawierać wszystkie najważniejsze dane o naszej firmie i o nas, jako właścicielach. Przekazując potencjalnemu kontrahentowi swoją wizytówkę musimy być pewni, że klient dzwoniąc na podany numer będzie wiedział z kim rozmawia i jaka jest pozycja tej osoby w firmie. Oprócz telefonu warto podać adres mailowy – nie każdy lubi bezpośredniego kontaktu. Dobrą praktyką jest również podanie motta lub misji naszej firmy na wizytówce. Taka treść, w połączeniu z wysoką jakością i odpowiednie dobraną szatą kolorystyczną może zdziałać cuda w biznesie, nawet obecnym, opartym na nowoczesnych technologiach.
Wizytówka to tradycyjny, choć wciąż istotny element biznesowych relacji. Dzięki wizytówce możemy zostawić swój ślad, zaimponować komuś i znaleźć nowych klientów. Jeśli zależy nam na wysokiej jakości, warto skorzystać z drukowania Multipress.